FANDOM

Angelic Pretty
Angelic Pretty Logo
Logo marki
Założona: 1979 r. jako Pretty
Rodzaj stylu: Sweet Lolita
Strona internetowa

Angelic Pretty – japoński dom mody specjalizujący się w Modzie Lolita. Marka powstała w 1979 roku pod nazwą Pretty, a od 2001 roku funkcjonuje pod nazwą Angelic Pretty. Sklep produkuje i sprzedaje szeroki asortyment ubrań ze stylu Sweet Lolita: akcesoria, sukienki, spódnice, bluzki, kapelusze, halki, buty, skarpetki, torebki i wiele innych.

W 2008 roku marka otworzyła swoją pierwszą stronę w języku angielskim, aby zaspokoić rosnący popyt klientów zagranicznych.

Głównymi projektantkami są Maki i Asuka, Maki rozpoczęła pracę w Angelic Pretty w 2003 roku, podczas gdy Asuka rozpoczęła pracę w 2001 roku. Maki uczęszczała do liceum zorientowanego na modę, później studiowała ilustrowanie w szkole zawodowej. Asuka projektuje buty, torby i parasole, podczas gdy Maki projektuje wydruki dla sukienek i skarpetek. Jest także odpowiedzialna za dobór tkanin.

Koncepcja marki Edytuj

Angelic Pretty to marka stylu Sweet Lolita, czerpie inspirację dla swoich produktów z dziecięcych marzeń młodych dziewcząt, by stać się księżniczką. Oficjalna koncepcja marki ze strony przedstawia się następująco:

„Asortyment Angelic Pretty oferuje uroczy, styl mody Lolita, zaczarowany tak, aby spełnić marzenia każdej dziewczyny.
Angelic Pretty zapewnia urocze ubrania pokryte koronką, falbankami i wstążkami, tak jak te noszone przez księżniczki z baśni, o których marzyłaś jako mała dziewczynka. Chcemy, aby dziewczynki nigdy nie zapominały o tym marzeniu. I to jest marka dla tych dziewcząt, które chcą, aby ich marzenia były wściąż żywe.”

Wszystkie sklepy Angelic Pretty urządzone są prawie wyłącznie w odcieniach koloru różowego, co dodatkowo pokazuje połączenie koncepcji marki z tym kolorem i podkreśla odniesienie do baśniowych księżniczek.

Linki zewnętrzne Edytuj