FANDOM

Baby, The Stars Shine Bright
BTSSB Logo
Logo marki
Założona: 1988 r.
Założyciele: Akinori i Fumiyo Isobe
Rodzaj stylu: Sweet Lolita
Strona internetowa

Baby, The Stars Shine Bright (jap. ベイビー、ザ スターズ シャイン ブライト Beibī, Za Sutāzu Shain Buraito) (skracane do „Baby” lub „BTSSB”) – japońska sieć butików założona w 1988 roku przez Akinoriego Isobe i jego żonę Fumiyo. Baby, The Stars Shine Bright specjalizuje się w produkcji i sprzedaży ubrań Lolita Fashion. Firma zajmuje się głównie projektowaniem strojów i dodatków w podgatunku Sweet Lolita.

Butiki Baby, The Stars Shine Bright znajdują się w Japonii. Główny dom mody jest zlokalizowany w tokijskiej dzielnicy Shibuya. Dwa sklepy zostały otworzone poza granicami kraju: pierwszy 22 lutego 2007 r. w Paryżu, a drugi 15 sierpnia 2009 r. w San Francisco.

Nazwa firmy pochodzi od tytułu trzeciego albumu angielskiego zespołu Everything but the Girl.

Submarki Edytuj

ALICE and the PIRATES Edytuj

ALICE and the PIRATES
Alice and the Pirates Logo
Logo linii
Wprowadzona: 2004 r.
Rodzaj stylu: Ōji Lolita, Gothic Lolita, Aristocrat

W 2004 roku wprowadzona nowa linia „ALICE and the PIRATES”. Linia ma mocne pirackie motywy z odważniejszymi kolorami, czernią i kolorem granatowym, w asortymencie znalazły się produkty odpowiednie do męskich stylów Ōji Lolita i Aristocrat.

ALICE and The PIRATES sprzedaje odzież często skupiając się na stylach Prince Lolita, Gothic Lolita, Classic Lolita, lub punkowym. Linia spopularyzowała styl Pirate Lolita.

Sklep poświęcony tej linii został otwarty w Harajuku 25 sierpnia 2006 roku. Znajduje się w dolnym piętrze Laforet.

Współpraca Edytuj

Marka Baby, The Stars Shine Bright współpracowała przy wykonaniu kostiumów do następujących produkcji:

  • Otomen
  • Akai ito
  • Girls Like Money
  • Rank ōkoku
  • Kimi hannin janai yo ne?
  • Shichinin no onna bengoshi

Linki zewnętrzne Edytuj