FANDOM

Innocent World
Innocent World Logo
Logo marki
Założyciele: Yumi Fujiwara
Rodzaj stylu: Classic Lolita, Sweet Lolita, Gothic Lolita
Strona internetowa

Innocent World – japońska marka odzieżowa specjalizująca się w Modzie Lolita, głównie stylu Classic Lolita.

Główną projektantką marki jest Yumi Fujiwara, jej inspiracją jest XVII- i XIX-wieczna arystokracja Francji i Anglii. Ubrania charakteryzują się klasycznym i eleganckim designem. Główny sklep znajduje się w Harajuku.

Marka prowadzi także stronę w języku angielskim, aby zaspokoić rosnący popyt klientów zagranicznych.

Styl marki Edytuj

Innocent World zapewnia szeroki wachlarz ubrań oraz akcesoria, począwszy od stylu Sweet Lolita po proste gotyckie style. Jednak większość ubrań Innocent World zostało zaprojektowanym w stylu Classic Lolita, wykorzystując mieszaninę dawnej estetyki i stylów z XVIII-wiecznej francuskiej rodziny królewskiej i arystokracji. Choć nie tak konkrecyjny jak kilka innych klasycznych marek odzieżowych Lolita, odzież zachowuje podobną estetykę z naciskiem na objętość spódnic, wysokie talie, obfite falbanki, wiele warstw, wstążki i koronki zdobiące całe kreacje. W ofercie jest także szeroka gama akcesoriów, w tym wisiorki, naszyjniki, bransoletki, aksamitki, torebki, pierścionki i spinki do włosów przedstawiające różnorodne inspirowane gotyckimi wizerunkami takimi jak leśne stworzenia.

Linki zewnętrzne Edytuj