FANDOM

MIHO MATSUDA
Miho Matsuda Logo
Logo marki
Założona: 2003 r.
Założyciele: Miho Matsuda
Rodzaj stylu: Gothic Lolita
Strona internetowa

MIHO MATSUDA – japońska marka odzieżowa założona przez Miho Matsudę. Marka specjalizuje się w produkcji i sprzedaży ubrań Lolita Fashion, głównie projektowaniem strojów i dodatków w podgatunku Gothic Lolita.

Marka oferuje szeroki wachlarz odzieży gotyckiej, od prostych, czarnych kamizelek gorsetowych, po pełnej długości sukienki. W przeważającej części ubrania wytwarzane przez markę Matsudy jest odpowiedni dla innych klientów.

Główny sklep znajduje się w Shibuya, Tokio. Ponadto kolekcje Miho Matsuda są sprzedawane ekskluzywnie przez Goldseal. Goldseal, jako spółka macierzysta Miho Matsuda od powstania ich obu w 2003 roku. Główny sklep Goldseal znajduje się w dzielnicy Harajuku, w Tokio.

Styl marki Edytuj

Znaczna część inspiracji Miho Matsudy pochodzi od stylu Gothic Lolita. marka produkuje ubrania począwszy od prostych czarnych bluzek po sukienki, celem Matsudy jest zaprezentowanie czegoś, co każdy mógłby nosić.

Odzież sprzedawana przez Miho Matsudę obejmuje zarówno modę męską jak i damską, kamizelki, rozpinane swetry, spódnice, spodnie, sukienki, kurtki, dwuczęściowe kombinezony, buty, torebki, akcesoria, skarpety i specjalne dodatki.

Linki zewnętrzne Edytuj